Foreningen vil løbende forsøge at samle og videregive informationer og tips til bedsteforældre og andre relationer til anbragte børn på disse sider.

Vi har indset at der er et stort behov for at samle disse informationer og videregive dem, da det har vist sig, at kommunerne ikke selv kender og accepterer lovens ord. Der er desværre også en megen bred fortolkning af barnets tarv og hvorledes man kan påvise dette.

Vi vil forsøge at samle lister og eksperter i Danmark, som kan hjælpe, når der bliver truffet forkerte beslutninger i det offentlige system, således at medlemmerne kan kontakte disse.

Relevante links:

Hvis du har informationer, som du gerne vil videregive til andre, så kontakt os, så vi kan få det ind på siden her.